به گزارش خبرگزاری نووستی از مسکو، تیموتی بولدینگ روز دوشنبه28 خرداد در کنفرانسی مطبوعاتی که به مناسبت افتتاح نمایشگاه "فعالیت های رسانه ای-2007" در مسکو برگزار شده بود اعلام کرد که بازار انتشار مطبوعات در روسیه به اندازه کافی توسعه نیافته است.
دونالد کامرفیلد، رییس فدراسیون مطبوعات چاپی نیزاعلام کرد که از کل 72 کشوری که عضو این فدراسیون هستند، بالاترین شاخص رشد بخش نشریه ای به روسیه تعلق دارد.
به گفته کامرفیلد این به دلیل آنست که مجلات براق از حداقل اطلاعات سیاسی استفاده کرده و مطابق سبک زندگی چاپ می شوند که در حال حاضر در روسیه متداول دارد.
همچنین میخاییل سسلاوینسکی رییس اداره فدرال مطبوعات روسیه در مراسم افتتاح نمایشگاه "فعالیت های رسانه ای-2007" اعلام کرد که در پایان سال 2006 سرمایه گذاری در بخش نشریات 55 میلیارد روبل (بیش از 2,3 میلیارد دلار) بوده که 30درصد بیش از شاخص سال 2005 می باشد.